Logo & huisstijl

Communicatie met de buitenwereld
Het beeld van een bedrijf wordt voor een belangrijk deel gevormd door de huisstijl.
Een huisstijl is het geheel aan communicatie met de buitenwereld.
Vaak begint en stopt een huisstijl met het verzinnen van een logo en eventueel het kiezen van een bedrijfskleur.
Een huisstijl bestaat echter uit veel meer facetten. Denk maar aan standaard lettertype, briefpapier, brochures, nieuwsbrieven, mailings, flyers, advertenties, reclameborden, internetsite, etc.
Met de huidige kantoorapparatuur is het vaak mogelijk de gekozen huisstijl volledig door te voeren.
Briefpapier en brochures kunnen vrij eenvoudig in eigen beheer worden ontwikkeld en vaak ook zelf afgedrukt.
Wit kan voor u een eigen huisstijl ontwikkelen of helpen doorvoeren binnen de organisatie.
Door bijvoorbeeld modellen te ontwerpen die u vervolgens met behulp van uw eigen apparatuur kunt invullen of aanpassen. Zulke modellen kunnen tekstverwerkingssjablonen (bijv.formulieren), calculatiemodellen (bijv. urenstaten) of brochures zijn.
Website-ontwerp
Tegen een vaste prijs per pagina kunnen we uw bedrijf presenteren op de elektronische snelweg.
Of het nu gaat om een eenvoudige digitale bedrijfsbrochure of een complete virtuele winkel; Wit kan het ontwerpen, produceren en installeren.
Een specialisatie binnen Wit is het ontwikkelen van internetpagina's die u zelf kunt actualiseren. Op uw eigen werkplek kunt u gegevens van uw website aanpassen. Deze veranderingen kunt u vervolgens zelf actualiseren op internet.
Natuurlijk kunnen we het aanvragen van een eigen domeinnaam (www.bedrijf.nl) en email-adres (info@bedrijf.nl) voor u verzorgen.
Enkele voorbeelden van door WIT ontwikkelde internetsites kunt u vinden op de portfolio-pagina.
Weten wat we voor u kunnen betekenen?
Enkele voorbeelden